Joc - Niciodată n-am


Nume alternative: N-am făcut niciodată, Never have I ever
Număr participanţi: 5+
Echipament necesar: scaune

Jucătorii se aşează pe scaune, într-un cerc. Unul din jucători nu va avea scaun şi va sta în centrul cercului. Acesta trebuie să menţioneze un lucru pe care nu l-a făcut niciodată. Exemple: niciodată nu am sărit cu paraşuta, niciodată nu am mâncat iarbă, niciodată nu m-am bătut cu cineva cu perne.
Toţi cei care au făcut acel lucru trebuie să se ridice şi să îşi caute alt loc cât mai repede, altfel riscă să rămână chiar ei în picioare. Dacă nu se ridică nimeni, cel din mijloc va continua să spună lucruri pe care nu le-a făcut vreodată, până găseşte ceva.
Singura problemă e lipsa de inspiraţie şi a vă aduce aminte dacă aţi făcut sau nu anumite lucruri.
Distracţie plăcută!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu