Nume alternativ: Battleship
Număr participanţi: 2
Echipament necesar: pix şi foaie
Jocul acesta e ideal pentru momentele acelea în care te plictiseşti de moarte ascultându-l pe proful de mate trăncănind, pentru că face timpul să treacă mai repede şi te ajută să îţi sară somnul.
Scopul principal al jocului este să dobori avioanele adversarului înainte de a le doborî el pe ale tale. Un avion e doborât dacă e lovit în cap.
Ce trebuie să faci? Desenează pe o foaie de hârtie (de preferat de mate) două tabele cu 10 rânduri şi 10 coloane. Numerotează laturile ca în desen. Corupe-l şi pe colegul de bancă să facă la fel.
De acum înainte trebuie ca nici unul să nu mai poată vedea în foaia celuilalt (puneţi ceva între voi, staţi spate în spate etc.).
Pe tabla ta (cea din stânga) desenează 3 avioane. Ţine cont că avioanele nu au voie să se suprapună (două avioane să aibă coordonate comune) şi că fiecare avion trebuie să aibă toate coordonatele în careu. Un exemplu de aranjare al avioanelor e oferit în desen. Tot pe tabla ta vei marca punctele în care te bombardează adversarul.
Tabla adversarului o vei folosi pentru a marca coordonatele avioanelor lui.
În cazul în care nu e lovit niciun avion, marchează cu un punct. Dacă e lovit, foloseşte un X, iar dacă e lovit în cap o bulină.
Cum se desfăşoară jocul? Cam aşa:
c7
nimic. g4Număr participanţi: 2
Echipament necesar: pix şi foaie
Jocul acesta e ideal pentru momentele acelea în care te plictiseşti de moarte ascultându-l pe proful de mate trăncănind, pentru că face timpul să treacă mai repede şi te ajută să îţi sară somnul.
Scopul principal al jocului este să dobori avioanele adversarului înainte de a le doborî el pe ale tale. Un avion e doborât dacă e lovit în cap.
Ce trebuie să faci? Desenează pe o foaie de hârtie (de preferat de mate) două tabele cu 10 rânduri şi 10 coloane. Numerotează laturile ca în desen. Corupe-l şi pe colegul de bancă să facă la fel.
De acum înainte trebuie ca nici unul să nu mai poată vedea în foaia celuilalt (puneţi ceva între voi, staţi spate în spate etc.).
Pe tabla ta (cea din stânga) desenează 3 avioane. Ţine cont că avioanele nu au voie să se suprapună (două avioane să aibă coordonate comune) şi că fiecare avion trebuie să aibă toate coordonatele în careu. Un exemplu de aranjare al avioanelor e oferit în desen. Tot pe tabla ta vei marca punctele în care te bombardează adversarul.
Tabla adversarului o vei folosi pentru a marca coordonatele avioanelor lui.
În cazul în care nu e lovit niciun avion, marchează cu un punct. Dacă e lovit, foloseşte un X, iar dacă e lovit în cap o bulină.
Cum se desfăşoară jocul? Cam aşa:
c7
lovit. b2
lovit. c8
mort. a5
nimic. h4
nimic. c2
lovit. h5
etc.
Aşa că baftă la bombardat! şi spuneţi-ne şi nouă cum vi se pare jocul.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu